Afirma que sus adversarios lograron por fin «o que as urnas non lles deron»
l pasado viernes, José Luis Villanueva dejó de ser patrón mayor de Carril. Después de que la Xunta notificase su inhabilitación para ocupar ese cargo en virtud de una sentencia judicial por agresión, se convocó una xunta xeral para elegir a quien deberá ocupar su puesto a partir de ahora. Se trata de Javier Quintáns, un parquista que formaba parte de su equipo y al que Villanueva se ha comprometido a «non deixar so». «O equipo co que nos presentamos as eleccións, e as gañamos, está intacto. Calquera persoa das que o forman podería ter ocupado o posto porque lles sobra formación e coñecemento sobre a realidade do sector, pero foi el o elixido, e todos os demais pechamos filas ao seu redor», señala Villanueva, que sigue siendo socio de la cofradía y presidente de la OPP-Parquistas de Carril.
José Luis Villanueva, antes de abandonar la xunta xeral en la que fue relevado, tuvo palabras de agradecimiento para los miembros de ese equipo, a los que prometió «demostrarlles a mesma lealdade que eles me demostraron a min durante todos estes anos. Podo dicir con orgullo que é o mellor equipo que tivo a Confraría do Carril en toda a súa historia». Ese mensaje lo quiere dirigir especialmente al nuevo patrón mayor, elegido por un único voto de diferencia. «Poderá contar comigo e coa miña total colaboración para o que faga falta igual que eu contei con el ata o de agora». Villanueva considera que el sector crítico con su gestión sigue buscando la manera de conseguir «o que as urnas non lle deron nunca». Es decir: «O que queren é o control da confraría do Carril».
En cualquier caso, y aunque se declara «personalmente moi tranquilo» después de todo lo ocurrido, el asunto de la inhabilitación parece que aún no ha terminado, toda vez que el cabildo de la cofradía, en una reunión previa a la de la xunta xeral, acordó presentar un recurso contra la resolución de la Consellería do Mar sobre esa cuestión.
La Voz de Galicia